KAD SI ZVEZDA…

tamoiovde-logo

Napomena: Stihove ove pesme posvetio je Branko mlađanoj ćerki Vukovoj- Mini Karadžić. Neostvareno  zaljubljen i bolestan umro je prerano…

Bora*

MINI KARADŽIĆ U SPOMENICU

Pevam danju, pevam noću, Pevam sele što god oću, I sto oću, to i mogu, Samo jedno još ne mogu: Da zapevam glasovito, Glasovito silovito, Da te dignem sa zemljice, Da te metnem međ zvezdice. Kad si zvezda, sele moja, Da si među zvezdicama, Medju svojim, sele moja, Milim sestricama.

B. Radičević

Voleli ga ili ne – Zdravko Čolić ovo sjajno peva…

_________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________

4 thoughts on “KAD SI ZVEZDA…

  1. pesma jeste lepa i vecita,i Zdravko lepo je peva,i ja lepo pevam ali sam izgubila dobar glas pa me je lose slusati.najbitnije u svemu je da si mi ulepsao dan.Puno pozdrava.

Ostavite odgovor

